الکل ۹۶% تقطیر خراسان+قیمت+خرید

ریال,۶۸۰,۰۰۰
افزودن به لیست دلخواه
-+

 

 علاوه بر این, اتانول ۹۶ درصد را می توان در تولید داروها و مواد ضد عفونی کننده , به عنوان حلال در مصارف آزمایشگاهی,  برای استریل کردن و ضد عفونی کردن و همچنین برای ساخت تجهیزات پزشکی استفاده کرد. همچنین معمولاً برای تمیز کردن خط تولید دارویی و سنتز شیمیایی آلی استفاده می شود. این مایع بی رنگ و شفاف  به هر نسبت در آب حل می شود. بوی مشخص و زننده ای دارد. در شرایط عادی در دمای ۳/۷۸ درجه سانتیگراد می جوشد و در ۱۱۲- درجه سانتیگراد جامد می شود ومنظور از ۹۶ درصد یعنی این حجم اتانول دارد و با شعله آتش به آبی می سوزد و CO2 و آب در آخرتولید می کند.

الکل پزشکی یا اتانول ۹۶ درجه  

منشاء الکل ۹۶ درصد معمولا ازتولیدات محصول کشاورزی است و بوی مشخص و تندی دارد . این محصول طبیعی است که از تخمیر قندها تولید می شود . پس از فرآیند تخمیر, اتانول توسط یک فرآیند تقطیر و اصلاح مختلف تصفیه می شود .تنها کمتر از ۱۰% الکل اتیلیک تولیدی در سطح جهان به روش مصنوعی  تولید می شود. تولید الکل اتیلیک طبی در ایران فقط به روش طبیعی انجام می شود.

کاربرد الکل پزشکی :

الکل ۹۶ درصد یک ضد عفونی کننده بسیار عالی و قوی میباشد . هنگامی که الکل به ۶۰-۸۰٪ رقیق شود می تواند برای پوست , سطوح کوچک, اشیاء, لوله ها و غیره استفاده کرد  این محصول در برابر ویروس ها, باکتری ها, کپک و مخمر موثر است و از الکل درجه ۹۶ می توان استفاده کرد . همه کاره بودن آن به عنوان یک ضد عفونی کننده از الکل ۹۶ درصد برای بهداشت پوست در بیمارستان ها, دندانپزشکی و در صنعت خوراک غذا و حیوانات متفاوت است .
علاوه بر مصرف در مراکز و بیمارستانها , این محصول در صنعت داروسازی , ضد عفونی کننده گی , لوسیون و برای تولید لوازم آرایشی و بهداشتی از قبیل عطرها, اسپری و شامپو و میتواند برای تمام موارد بهداشتی و  ضد عفونی در منزل بکار رود.

 
 
 

 

 

 

 

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir