تعمیرات تخصصی تجهیزات پزشکی اردبیل

ریال,۰
افزودن به لیست دلخواه
-+

تعمیرات تجهیزات پزشکی امری بسیار مهم و در بسیاری موارد حیاتی است که نیازمند تجربه ،تخصص و مهارت کافی در تشخیص و رفع عیب دستگاه های پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت می باشد.

پیشگامان طب اقاقیا  افتخار دارد با  تکیه بر کارشناسان با تجربه و متخصص که دانش آموخته دانشگاهی  رشته مهندسی پزشکی ، بیمارستانی و اتاق  عمل  میباشند  و همچنین پیشینه همکاری با جامعه پزشکی  در سراسر کشور را در پرونده خود دارند ، بر آن است که  نیاز های تعمیراتی حوزه تجهیزات پزشکی را  در استان اردبیل پوشش دهد. 

نحوه درخواست و ارائه خدمات تعمیرات تجهیزات پزشکی به شرح زیر می باشد :

۱- تماس و یا ارتباط  با ما و انتقال اطلاعات اولیه :

در صورتی که مایلید از خدمات ما برای راه اندازی، تست یا تعمیر تجهیزات خود استفاده نمایید، با ما تماس بگیرید و اطلاعات زیر را در اختیار ما قرار دهید  .

  • برند و مدل دستگاه تعمیری 
  • در صورتی که قصد دارید از خدمات تست و راه اندازی ما استفاده کنید نوع  تست مورد نیاز را اعلام نمایید.
  • در صورتی که قصد دارید از خدمات تعمیرات ما استفاده کنید شرایط ظاهری دستگاه یا عنوان خطاها و هشدارهای نمایش داده شده بر روی دستگاه را ارسال نمایید.
  • در صورتی که قرار است دستگاه تعمیر شود پس از دریافت اطلاعات اولیه , ما درمورد تجهیزات مورد نظر تحقیق کرده و عیب اولیه دستگاه را تعیین می نماییم .

 ۲- تعیین زمان تقریبی تست/تعمیر دستگاه و هزینه آن :

ما بعد از تعیین اولیه عیب یا اعلام آمادگی جهت انجام کار، مراحل تعمیر/ تست دستگاه را تعیین و زمان‌بندی می‌نماییم و در نهایت؛ مراحل انجام کار، زمان و هزینه تقریبی انجام کار را به مشتری اعلام می‌کنیم.

  • تماس با مشتری و اعلام وضعیت ظاهری دستگاه و خطاها  
  • بررسی ظاهری دستگاه  و نقشه‌های مربوط به دستگاه  و تشخیص وجود خطا
  • استعلام قیمت قطعات  مورد نیاز

 بعد از وصول توافقات اولیه در صورتی که دستگاه قابل حمل باشد، شما باید آن را به تعمیرگاه منتقل نمایید، در صورت نیاز متخصصین ما می‌توانند عملیات بازکردن دستگاه و انتقال آن به تعمیرگاه را برای شما انجام دهند.  

در این مرحله امکان صدور پیش فاکتور وجود دارد.

۳- تعیین عیب و تعیین زمان دقیق  تعمیر دستگاه و هزینه  جاری آن :

در این مرحله، به سرعت عملیات عیب یابی دستگاه آغاز شده و یا تجهیزات مورد نیاز برای تست دستگاه آماده می شود   ما حداکثر تا یک روز کاری پس از شروع عملیات تعمیر یا تست، زمان دقیق انجام کار و هزینه آن به شما اعلام می‌کنیم. هزینه‌های تعیین شده برای تست/تعمیر تجهیزات در شرکت ما کاملا شفاف بوده و دقیقا همان مقداری است که در خاتمه کار از مشتری دریافت خواهد شد . ما پس از کسب موافقت شما، عملیات تعمیر یا تست دستگاه را آغاز کرده و آن را در کمترین زمان ممکن به پایان می‌رسانیم . 

۴- تحویل دستگاه  تازه تعمیر شده :

بعد از تعمیر/تست شدن دستگاه، ما یک بار آن را به صورت کامل در تعمیرگاه تست کرده و سپس به پایان رسیدن کار را به مشتری اطلاع می‌دهیم. در صورت نیاز مشتری، امکان انتقال دستگاه به مکان مشتری و تست آن در محل وجود دارد، مشتری همچنین می‌تواند جهت تست و دریافت دستگاه به تعمیرگاه مراجعه کند.در مرحله آخر، دستگاه در حضور مشتری تست شده و به وی تحویل داده می‌شود.

کادر فنی ، تخصصی و ابزاردقیق پزشکی در واحد فنی مهندسی این سیستم با هدف تعمیر انواع تجهیزات پزشکی  آماده ارائه خدمات به شما همراهان گرامی می باشد.

تعمیر تخصصی موجود در تجهیزات بیمارستانی از قبیل:

۱-  دستگاه های تصویربرداری نظیر سی تی اسکن ،سونوگرافی ، رادیوگرافی ،MRI

۲- مانیتور علایم حیاتی

۳- دستگاه پمپ سرم

۴- دستگاه الکتروکاردیوگراف

۵- دستگاه الکتروشوک

۶- دستگاه مانیتور علائم حیاتی

۷- ونتیلاتور مراقبت های ویژه و پرتابل

۸- پالس اکسیمتر

۹- الکتروسرجری

۱۰- انکوباتور نوزاد

۱۱- مانیتور جنین

۱۲- تجهیزات آزمایشگاهی 

۱۳- تعمیرات انواع تخت برقی ( باکس , موتور , ریموت ) و مکانیکی ( اهرمی و یا هندلی )

 

برای  انجام مشاوره تخصصی با مهند سین تجهیزات پزشکی ما با شماره تلفن ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ و۰۹۱۹۵۹۱۰۳۲۱ تماس حاصل فرمایید. 

 

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir