خود شور توالت فرنگی دو لاین (آ ب سرد و گرم )

ریال,۵,۵۰۰,۰۰۰

 

خودشور توالت فرنگی دولاین (سرد و گرم)  :

 خود شور  توالت فرنگی وسیله ای است که برروی فرنگی متصل می شود و کارایی این وسیله بدین شکل میباشد که وظیفه شستشوی بدن شخص که بر روی نشیمنگاه فرنگی می نشیند را دارد.

خود شور های  موجود در بازاربه دو مدل مکانیکی و دیجیتالی تقسیم می شود :

۱- مدل مکانیکی :

مدل مکانیکی آن بدین شکل می باشد که در انتهای  کاسه فرنگی و در قسمتی که لوله پخش کنده آب قرار داردیک شیر یا دسته قرار دارد که در مواقعی که از آ ن بخواهند استفاده کنند این شیر یا دسته را باز می کنند و آب از لوله خروجی با فشار مشخص خارج می شود و سیستم پاششی آب باعث شستشو می شود.

۲- مدل دیجیتالی : 
اما در مدل دیجیتالی در کنار نشیمنگاه یک دسته دیجیتالی قرار دارد که تعدادی دکمه فرمان بر روی آن موجود است که در انواع این مدل ها مقدار پاشش آب را میتوان به چندین حالت تقسیم کرد و در بعضی از انواع این  مدل ها ، سیستم خشک کن نیز طراحی شده است. این سیستم خشک کن بدین صورت عمل می کند که بعد از پاچیدن آب درب فرنگی بسته می شود و قسمت داخلیِ فرنگی با ایجاد گرما و باد خشک می شود. قابلیت تغییر جهت پاشیدن آب از دیگر قابلیت های این مدل است، مقدار دمای آب را نیز میتوان تنظیم کرد  . 

مزیت های خود شور  توالت فرنگی:

۱. استفاده نکردن از دست برای شستشو
۲. استفاده نکردن از دستمال توالت
۳. سهولت در استفاده از این وسیله
۴. صرفه جویی در مصرف آب
۵. به دلیل شستشو اتوماتیک این دستگاه مناسب برای افراد سالمند، کودکان، زنان باردار، کسانی که جراحی انجام داده اند و افرادی که مشکلات مفصلی دارند.

خود شور های  اتوماتیک و مکانیکی را میتوان بر روی تمامی توالت های فرنگی نصب کرد و برای تمامی مکان هایی که توالت فرنگی دارند می توان استفاده کرد. ازجمله منازل مسکونی، هتل ها، مکان های اداری، بیمارستان ها، مهدکودک ها، خانه های سالمند و ….

تلفن همراه : ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir