رول ملحفه یکبار مصرف عرض ۸۰ سانتی متر +قیمت +خرید ارزان

ریال,۱۴۰,۰۰۰
افزودن به لیست دلخواه
-+

 مزایای مصرف  رول ملحفه یکبارمصرف عرض ۸۰ سانت :

رول های ملحفه ای یکبارمصرف , از منسوجات نبافته که فاقد تار و پود میباشند که معمولا قابلیت شستشویی و استفاده مجدد را ندارند . ویژگی های آن این است که یکبارمصرف , نرم و بسیار سبک وزن  هستند . و همچنین به علت داشتن پرفراژ براحتی قابلیت برش دادن را دارند .ملحفه های رولی یکبارمصرف , روکش های نازک از جنس اسپان باند می باشند که برای کاور کردن و بهداشتی بودن تخت های بیمارستان ها و مراکز بهداشتی،درمانی ,آرایشی , اقامتی و… مورد استفاده قرار می گیرند. تصور کنید برای تزریق آمپول یا سرم وارد محیط درمانی کاملا ضدعفونی و استرلیزه شده اید. به صرف اینکه افراد یا بیماران زیادی از آن محیط استفاده می کنند با وجود اطمینان از بهداشتی بودن محیط و شست و شو مدام ملحفه ها و روتختی ها اما نگران ومضطرب , برای استفاده از تخت جهت تزریقات  هستید , علی الخصوص اگر لکه ماندگاری روی ملحفه باشد. 

رول ملحفه یکبارمصرف برای محافظت از تشک و بالشت در برابر آلودگی های مختلف از جمله خون , مایعات عفونی, ترشحات بیمار و…تهیه گردیده است که از این طریق باعث عدم انتشار بیماری و ویروس ها میگردد. زیرا بیماری های ویروسی و عفونی به سرعت انتقال می یابند.  ملحفه های یکبار مصرف به صورت رولی بوده  و در واقع به دو حالت رول های پرفراژ دار و رول های ساده تولید می شوند که این رول ها در طول و عرض های مختلف تولید میشوند.

پرفراژهای رول ملحفه کاملا قابل جدا شدن به راحتی بوده است و در هر ۱۸۰ سانتی متر رول دارای پرفراژ می باشد.نیاز فرد را  به تیغ و قیچی برای برش زدن آن  مرتفع میسازد . بیشتر در مکانهای مانند  بیمارستان ها , کلینیک ها, درمانگاهها , مطب ها, بخش های تزریقات و تخت های سونوگرافی  ومراکز ماساژ و باشگاهها , کلیه اقامتگاهها مسافران, هواپیما و کشتی ها و اتوبوس ها و نیز بسیاری از مراکز لیزر و اپیلاسیون نیز قبل از انجام کار از ملحفه یکبار مصرف رولی استفاده میشود . ملحفه های  رولی  در رنگبندی متفاوت تولید میگردد .

قیمت رول ملحفه یکبار مصرف :

قیمت ملحفه یکبار مصرف بیمارستانی , ازآ نجا که ملحفه رولی یکبار مصرف در گرماژهای ۱۵ الی ۴۰ گرم تولید می شود بدیهی است هرچه وزن پارچه ی تولید شده بالاتر باشد ضخامت آن بیشتر بوده و همچنین قیمت بیشتری نیز نسبت به نمونه های نازک تر دارند. عموما رول هایی با گرماژ ۱۷ به علت تولید انبوه و همچنین ضخامت کم ، پرمصرف بوده و ارزانتر میباشند . این محصول در ۳ عرض متفاوت ۶۰ و ۶۵ و۸۰ سانتی متر , طراحی و تولید میشوند.

 

 

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir