دو نکته جالب که درباره اجاره تخت بیمارستانی باید بدانید

 

 اجاره کردن تخت های بیمارستانی فواید بسیاری دارد از جمله :

۱- داشتن یک تشک بیمار که متناسب با تخت میباشد ,با امکان تعویض حالت قرارگیری شخص که به بیمار اجازه می دهد تا برای آرامش بیشتر بتواند وضعیت سر یا پای خود را بالاتر یا پایین تر ببردو کار مراقبت در منزل را به نحو احسن انجام دهد.

۲- قیمت تخت: شما فقط برای مدت زمانی که به آن نیاز دارید هزینه پرداخت می کنید و زمانی که دیگر به آن نیازی ندارید می توانید آن را برگردانید.

لازم به ذکر است اگر از عهده هزینه های بیشتر هم بر می آیید، می توانید تخت های برقی اجاره کنید تا آسایش بیشتری برای بیمار خود فراهم نمایید. تخت های برقی دارای امکانات بیشتری برای تامین آسایش و میزان تحرک بیمار شما هستند. اما اگر هزینه اجاره این نوع تخت ها از توان مالی شما خارج است، همین تخت های ساده و معمولی بیمارستانی هم گزینه مناسبی میباشند که میتوانید مد نظر داشته باشید.

فارغ از شرایط شما و بیمارتان، یک فروشگاه عرضه کننده لوازم پزشکی معتبر همیشه می تواند در تامین تجهیزات مربوط به تخت بیمارستانی اجاره ای شما کمک کندفروشگاه پیشگامان طب اقاقیا این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید با هر میزان بودجه و استطاعت مالی، انواع مختلفی از مدل های تخت برای اجاره را در این فروشگاه ها پیدا کنید. پس می توانید مطمئن باشید که متناسب با میزان بودجه خود می توانید یک تخت بیمارستانی مناسب اجاره کنید.

 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir