مزایای ضدعفونی کننده های پیش از جراحی شرکت بهبان شیمی ؟

  بادی پرپ محلولی آنتی سپتیک با اثر گذاری سریع است که قبل از عمل جراحی و آماده سازی پوست از آن استفاده می شود و خاصیت ضد عفونی کنندگی با ماندگاری بالایی دارد. خرید بادی پرپ بهبان شیمی با قیمت عالی امکان پذیر می باشد.

می توانید این محلول را به صورت مستقیم که در دو نوع رنگی و بدون رنگ عرضه می شود از نمایندگی فروش بادی پرپ بهبان شیمی تهیه کنید. این محلول در بسته بندی و انواع مختلف تولید و عرضه بازار فروش می شود.

مورد مصرف :
محلول آنتی‌سپتیک سریع‌الاثربه‌منظور آماده‌سازی پوست بیمار پیش از جراحی

ترکیبات:
کلرهگزیدین ۲٪ ایزوپروپانول ۷۰٪

مزایای مصرف:
-بهترین جایگزین بتادین به واسطه طیف اثر وسیع‌تر و اثرات ضدعفونی‌کنندگی پایدار و عاری از تحریکات پوستی -حفط اثرات آنتی‌میکروبیال به مدت طولانی (۶ساعت) حتی بعد‌ از عمل که سبب جلوگیری از عفونت‌های ثانویه در محل جراحی می‌شود.
-حفظ اثرات آنتی‌میکروبیال حتی در حضور خون و مواد آلی (برخلاف بتادین)
-فاقد هرگونه عوارض سمی و کاملا ایمن برای بیماران و کادر اتاق عمل
-صرفه‌جویی در زمان و هزینه مراکز درمانی 
-قابل استفاده در کلیه بیمارستان‌ها و کلینیک‌های جراحی و کلینیک‌های دامپزشکی

روش استفاده:

نحوه مصرف محلول اینگونه است که قبل از عمل جراحی باید محلول را به میزان لازم و کافی بر روی قسمت های مورد نظر اسپری کنید سپس بعد از چند دقیقه محلول بادی پرپ خشک می شود و پوست ضد عفونی و نرم می شود و آماده انجام عمل جراحی می باشد. علاوه بر ضد حساسیت بودن و اثر گذاری سریع، از دیگر مزیت های این محلول این است که بهترین جایگزین برای بتادین می باشد.

همچنین توانایی ضدعفونی کنندگی طیف وسیعی از عوامل بیماری زا می باشد و مانع شیوع انواع میکروب ها و باکتری ها و قارچ ها می شود. خواص بی نظیر بادی پرپ که بدون هرگونه عوارض جانبی می باشد باعث شده است که مورد توجه خریداران در داخل و خارج از کشور قرار بگیرد.

نکات قابل توجه مصرف بادی پرپ:

باید توجه کنید که از این محلول برای ضد عفونی کردن همه نواحی بدن نمی توان استفاده کرد. به عنوان مثال در عمل های جراحی جمجمه، نواحی گوش و نواحی چشم  .

لطفا قبل از هرگونه استفاده به دستور مصرف آن توجه شود و همه موارد ذکر شده رعایت شود. قبل از شروع جراحی و در زمان استفاده از الکترو کوتر حین جراحی حتماً اجازه دهید محلول به طور کامل از روی پوست بیمار تبخیر شود و از خشک شدن محلول اطمینان حاصل کنید.

بسته‌بندی:
۵۰۰ سی‌سی
۵ لیتری

تلفکس :۰۲۱۵۵۴۳۵۰۶۳ 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir