هدف از طراحی ترالی + انواع ترالی بیمارستان

ترالی :

ترالی ها جزو تجهیزات پزشکی- بیمارستانی هستند که برای نگهداری ابزارها و مواد و تجهیزات پزشکی به کار می روند. ترالی یک واحد متحرک می باشد  که با اهداف مختلف از جمله احیای قلبی ریوی و حمل دارو و تجهیزات پزشکی طراحی شده است .این ترالی با تمام داروها و ملزومات مورد نیاز تیم اورژانس در زمان احیای قلبی ریوی قبلا تجهیز گردیده است. این واحد متحرک در محلهای استراتژیک بیمارستان یا اورژانس قرار گرفته و قادر است در صورت نیاز به سرعت بر بالین بیمار آورده شده و توسط تیم های مختلف پزشکی مورد استفاده قرار گیرد .

انواع ترالی بیمارستان:

۱- ترالی‌ دارو :

ترالی‌ دارو از تجهیزات ضروری در محیط بیمارستان می‌باشد. با استفاده از ترالی دارو، همه داروها و دستگاه‌ها به درستی طبقه‌بندی شده و از آلودگی محیطی آنها جلوگیری می‌شود. ترالی‌های دارو در اشکال و اندازه‌های مختلف و مناسب برای بیمارستان‌ها، مراکز پزشکی یا محیط‌های مراقبت‌ و پرستاری هستند. ترالی‌ دارو برای توزیع دارو استفاده می‌شود. اگر ترالی به صورت منظم طبقه‌بندی و چیده شود، می‌تواند به طور مؤثری در زمان صرفه جویی کرده و از بروز اشتباهات مرتبط با دارو جلوگیری کند. ترالی‌های دارو متحرک بوده و به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل می‌شوند. انواع ترالی‌های دارو بسته به نیازهای کاربر به صورت کمد دار و یا کشویی طراحی شده‌اند.

۲- ترالی‌ جراحی :

ترالی‌ جراحی به صورت بهداشتی، متحرک و ایمن طراحی شده است. ویژگی‌ منحصر به فرد آنها شامل جنس فولاد ضد زنگ سینک‌ها، دستگیره‌های کناری و بالا بودن لبه‌های سینک است که مانع افتادن و یا لرزش سینک می‌شود. جنس و مواد سازنده این ترالی، محیطی استریل و بهداشتی را برای ابزارهای پزشکی مخصوص جراحی ایجاد می‌کند.

۳- ترالی سرویس :

این محصول شامل طیف وسیعی از ترالی‌های لاندری (نظافت) است که دارای قفسه‌های متعدد با اندازه‌های مختلف برای جای دادن تمام اقلام کثیف و کیسه‌های زباله است. علاوه بر سطل‌های تخلیه، در این ترالی‌ کمدهای ذخیره‌سازی نیز وجود دارد که برای تحویل ملحفه به بخش‌های بزرگ مناسب است. برای ملحفه‌های چرک شده، بخش هوشمندانه‌ای طراحی شده، به گونه‌ای که پانل فشاری که درب سطل را بلند می‌کند، به عنوان یک ترمز برای ترالی نیز عمل می‌کند.

۴- ترالی بیمارستانی  :

ترالی‌ بیمارستان برای ذخیره‌سازی ایمن محصولات پزشکی متعدد طراحی شده است. در این ترالی مقدار زیادی فضای ذخیره‌سازی برای تجهیزات و ابزارهای پزشکی تعبیه شده است. سینک آن از جنس پلاستیک با دوام ساخته شده و سطح صیقلی آن به آسانی تمیز می‌شود. هر کدام از سینک‌ها دارای خاصیت پاک‌شوندگی بالا هستند. این ترالی دارای چرخ‌هایی برای تحرک راحت و روان است. بعلاوه این ترالی به منظور ایمنی و اطمینان، دارای قفل و کلید است.

۵- ترالی انبار:

این ترالی‌ چند منظوره شامل سینک یک یا دو طبقه برای گنجاندن تمام وسایل و ابزارهای سایزبندی شده است. سینک‌های آن، متنوع، قابل حمل و در انواع رنگ‌ها بوده و می‌توان یک سبد برای ذخیره‌سازی اقلام فوق‌العاده بزرگ را به آن ضمیمه کرد. علاوه بر این، قفسه فوقانی آن متحرک و قابل اتصال به یک پایه ثابت است. متعلقات همراه با این ترالی شامل چرخ‌ها، برچسب سینک و کاور است.

۶- ترالی اورژانسی :

هر محیطی که ممکن است در آن به طور غیر منتظره یک بیمار اورژانسی وارد شود، نیاز به تجهیزاتی کارآمد برای مقابله با وضعیت اورژانسی دارد. ترالی اورژانس برای این منظور طراحی شده و شامل تجهیزات و داروهایی است که برای درمان یک بیمار در سی دقیقه اول و یا پس از یک مورد اورژانسی پزشکی مورد نیاز است. اگر چه ترالی اورژانسی بسته به جایگاه قرار دادن آن تا حدودی متفاوت است، اما ترالی اورژانسی عموماً دارای تجهیزات مشابهی هستند. همه آنها دارای تجهیزات و قفسه داروهای اورژانسی منطبق با پروتکل درمان هستند. در موارد اورژانسی، این ترالی همه لوازم و ابزارهای مورد نیاز را در دسترس شما قرار می‌دهد. ما برای کمک به شما جهت یافتن تجیهزات مورد نیاز، طیف گسترده‌ای از محصولات را به شما ارائه می‌کنیم. برای حمل لوازم از اتاق اورژانس و ارائه نهایی به صورت راحت و ایمن طراحی شده است.

   عملکرد این ترالی مطابق با استاندارد جدید عملکرد سازمانی بوده و دارای لوزام تخصصی مورد نیاز برای موارد اورژانسی می‌باشد. این ترالی دارای حرکت روان و ثابت است، همچنین لوازم جانبی قابل تعویض و یک قفل مجزا سهولت استفاده از آن را افزایش داده است.

۷- ترالی پانسمان :

ترالی پانسمان  از جنس فولاد ضد زنگ و بهداشتی بوده و تمیز کردن آن آسان است. ترالی پانسمان  در اشکال و اندازه‌های مختلف و با تعداد قفسه‌ها و ابعاد مختلف جهت ذخیره سازی لوازم پانسمان موجود است.

۸- ترالی فیکو :

ترالی‌ فیکو مخصوص اتاق عمل است و از موادی با بالاترین درجه کیفیت و مطابق با معیارهای صنعتی ساخته شده است. ترالی فیکو دارای بازوی ثابت و بسیار محکم برای ثبات بهتر، چرخ‌های مفصل‌دار برای حرکت آسان، میز ثابت فوقانی با سینک کشویی، پایه ثابت و یک بالا برنده سرم می‌باشد.

۹- ترالی ای کی جی :

ارتفاع قابل تنظیم و هدایت آسان، ویژگی منحصر به فرد  ترالی ای کی جی  است. شما می‌توانید ای.کی.جی متحرک را بر روی سطح لبه‌دار فوقانی قرار داده، فایل‌های بیمار را در سبد کناری ذخیره کنید و وسایل دیگر را نیز در آن جای دهید.

میز میو (مایو) :

میز مایو دارای یک سطح متحرک برای جابجایی و نگهداری ابزارهای بسیار کاربردی است که در کنار بیمار به آنها نیاز دارید.

میز میو (مایو) هیدرولیک :

این میز مایو دارای یک سیستم هیدرولیک برای بلند کردن و پایین آوردن سینک است. میز مایو هیدرولیک، محکم، چند منظوره و ایده‌آل برای چیدن ابزارها می‌باشد.

پایه لگن :

پایه لگن از جنس فولاد ضد زنگ ساخته شده و با پودر کروم پوشیده شده است. پایه لگن برای دسترسی آسان از هر طرف، به صورت یک قاب باز طراحی شده و در انواع لگن تکی و دوبل موجود است.

 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir