چند ویژگی طلایی تخت بیمارستانی مخصوص شستشوی بیمار

  رعایت بهداشت فردی از نکته های مهمی است که افراد سالم آن را به طور مستقل و شخصاً انجام می دهند ، اما در بعضی از مواقع ممکن است بیمار قادر به انجام این مراقبت ها نباشد ، که در این صورت لازم است مراقبت کننده ای چون شما این کارها را انجام دهد پس مددجو در زمان بستري باید از مراقبت و توجه کافی در مورد رعایت بهداشت فردی، بر اساس نیازها و شرایط فردی، مذهبی و فرهنگی برخوردار شود. همواره انتخاب و خرید بهترین تخت بیمارستانی  برای افراد عادی کار بسیار سخت و دشواری خواهد بود. دلیل این موضوع نیز وجود مدل های مختلف تخت بیمارستانی که هر کدام قابلیت ها و آپشن های مختلفی دارند و بسیاری از مردم عادی اطلاعات تخصصی و کافی در رابطه با انواع این تخت های بیمارستانی در اختیار ندارند.

 پس چگونه می توان بهترین تخت بیمارستانی شست و شوی بیمار را در بازار شناسایی کرد؟ آیا مراکزی وجود دارند که به صورت تخصصی در حوزه انواع تخت بیمارستانی فعالیت کنند؟ آیا تخت  شستشوی بیمار ساخت شرکت های داخلی می باشد؟ قیمت انواع تخت های بیمارستانی چگونه قابل دریافت است؟ تخت بیمارستانی شستشوی بیمار دارای چه ویژگی هایی است؟

تخت بیمارستانی (Hospital  bed) عبارت است از تختی که برای استراحت بیمار در طول ۲۴ ساعت بستری بیمار مورد استفاده قرار می گیرد. تخت بيمارستانی انواع مختلفی دارد که تفاوت هر کدام از این تخت ها بر اساس انواع بیماران و نیاز آنها می باشد.  توجه کنید که تفاوت در مشکلات علت تولید تخت های بستری متفاوت شده است ، بدین معنا که برای هر مشکل یا بیماری خاص باید تختی مخصوص تهیه گردد ، تقریبا مانند دارو های مختلف برای بیماری های مختلف . انواع مختلفی از تخت های بیمارستانی توسط شرکت ها طراحی و تولید شده است که هر کدام دارای قابلیت ها و کاربرد های خاصی می باشند نمونه ای از تخت های بیمارستانی، تخت شستشوی بیمار می باشد.  این نمونه از تخت ها برای بیمارانی که قادر به تحرک نیستند یا برای افراد ناتوان از حرکت بسیار مناسب بوده و جهت رعایت بهداشت این بیماران و پیشگیری از عفونت های پوستی استفاده می شود.همچنین این تخت ها برای شستشوی سالمندان از کار افتاده نیز می تواند مفید باشد. تخت بیمارستانی شستشوی بیمار در داخل کشور و توسط شرکت های ایرانی تولید شده و توسط کلینیک ها و بیمارستان ها خریداری می گردد.  

این نمونه از تخت های بیمار با قابلیت تنظیم ارتفاع براحتی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین جنس این تخت ها که تقریباً بصورت وان هستند، از استیل بوده و بدنه آنها از جنس الکترو استاتیک است. تخت شستشوی بیماران  با شیب ملایمی که حدود ۵ درجه می باشد، دارای نازل و خرطومی در قسمت پا برای خارج شدن آب هستند. از این تخت های بیمارستانی براحتی می توان جهت شستشوی بیماران استفاده نمود.

   ویژگی های انواع تخت بیمارستانی شستشوی بیمار:

  1. ا ین نمونه از تخت ها برای بیمارانی که قادر به تحرک نیستند. مناسب است . 
  2.  برای افراد ناتوان از حرکت بسیار مناسب میباشد .
  3.   برای پیشگیری از عفونت های پوستی مناسب است .
  4.  این تخت ها برای شستشوی سالمندان از کار افتاده بسیار مناسب است و برای افرادی که به مراقبت های ویژه در طولانی مدت نیاز دارند نیز کاربرد دارد.
  5.  تخت های بیمار با قابلیت تنظیم ارتفاع براحتی مورد استفاده قرار می گیرندودارای شیب ملایمی که حدود ۵ درجه می باشد.
  6.  تخت هامعمولا بصورت وان هستند .
  7.   جنس بدنه از استیل بوده و  الکترو استاتیک است .
  8.  دارای نازل و خرطومی در قسمت پا برای خارج شدن آب هستند.
  9.  اغلب این تختهای بیمارستانی برقی و سه شکن بوده و امکان تنظیم ارتفاع آن ها با ریموت کنترل انجام میگردد.
Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir