خرید دستکش یکبار مصرف با کیفیت پزشکی

برای تمام بیمارستان ها ، پزشکان و یا حتی جراحان ، خرید دستکش یکبار مصرف   ، کار و امری مهم میباشد . چرا که دستکش های پزشکی ، باعث حفظ سلامتی و بهداشت میشود و از انتقال آلودگی ها جلوگیری میکند . امروزه ، به علت بالا رفتن تعداد متقاضیان دستکش یکبار مصرف مشکی ، تعداد فروشندگان دستکش یکبار مصرف پزشکی هم هر روز در حال افزایش و زیاد شدن میباشد . به همین علت ، شما باید به دنبال فروشنده ای باشید که محصولاتش را با کمترین قیمت و بالا ترین کیفیتی که ممکن است ارائه کند . در این مطلب ، ما قرار است تا به شما اطلاعات جالب و مفیدی را در مورد انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی و راهنمای خرید آن را ارائه کنیم .

خرید دستکش یکبار مصرف  :

خرید دستکش یکبار مصرف پوشهمانطور که گفته شد ، امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش انواع دستکش یکبار مصرف پزشکی فعالیت میکنند . خریداران میتوانید خرید دستکش یکبار مصرف پوش را از فروشگاه دستکش پزشکی انجام دهند . این فروشگاه ها و نمایندگی ها ، به صورت اینترنتی و حضوری فعالیت میکنند که محصولات خود را به سراسر ایران ارسال میکنند. شما میتوانید انواع دستکش یکبار مصرف پارسا ، دستکش یکبار مصرف شیک ، دستکش یکبار مصرف بدون پودر ، دستکش مخصوص آشپزی و … را از این فروشگاه ها با قیمت و کیفیتی متفاوت از همه جا خریداری کنید و خرید خود را درب منزل دریافت کنید.

جنس های متنوع دستکش یکبار مصرف :

انواع دستکش یکبار مصرف جنس های متفاوتی دارند که در لیست زیر به برخی از آنها اشاره کرده ایم .

  • دستکش لاتکس : در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • دستکش وینیل : در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرند.
  • دستکش نیتریل : کاربرد و استفاده پزشکی دارد .
  • و …

انواع دیگر از دستکش های یکبار مصرف نیز موجود میباشد اما انواع اصلی آنها دستکش هایی میباشد که در لیست بالا به شما معرفی شدند.

صادرات دستکش یکبار مصرف :امروزه  ، کشور ما به سطحی از تکنولوژی ساخت دستکش یکبار مصرف رسیده است که صادرات دستکش یکبار مصرف را به کشور های همسایه شروع کرده است . صادرات دستکش های یکبار مصرف ، سالانه مقدار زیادی ارز را وارد کشور میکنند. محصولاتی که در تولیدی های ایرانی تولید میشوند به کشور هایی همچون عراق ، سوریه ، ترکیه و … وارد میشود . به طور کلی ، کشور های خاور میانه عمده ترین وارد کنندگان دستکش های یکبار مصرفی که توسط تولید کنندگان ایرانی تولید میشوند هستند . بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان دستکش های یکبار مصرف کشور هایی همچون آلمان ، انگلیس ، کانادا و … میباشند .

کارخانجات تولید دستکش یکبار مصرف :

همانطور که گفته شد ، به علت بالا رفتن تعداد مشتریان و متقاضیان دستکش های یکبار مصرف ، تعداد کارخانجات تولید دستکش یکبار مصرف نیز در حال افزایش است . مواد اولیه ای که در این کارخانجات مصرف میشود ، از برترین جنس های مواد اولیه بوده که باعث میشود کیفیت نهایی محصول به شدت افزایش یابد .  در این کارخانجات ، انواع دستکش لاتکش بدون پودر ، دستکش لاتکس پودری ، دستکش وینیل ، دستکش های نیتریل و … تولید میشود . حتی برخی از تولید کنندگانی که در کشور ما فعالیت میکنند ، محصولات خود را در سطح جهانی به فروش میرسانند و به سایر کشور ها صادر میکنند.

فروش دستکش یکبار مصرف به قیمت درب کارخانه :

اگر شما به دنبال فروشگاهی هستید که فروش دستکش یکبار مصرف به قیمت درب کارخانه را در لیست فروش و فعالیت های خود داشته باشد ، فروشگاه های بزرگ و نمایندگی های اینترنتی ، گزینه مناسبی برای انجام خرید میباشند . چرا که این فروشگاه هایی که به صورت اینترنتی کار میکنند تمامی محصولات خود را از بهترین و برترین تولید کنندگان تامین میکنند. با حذف شدن واسطه ها ، قیمت نهایی محصولاتی که در این فروشگاه ها عرضه میشود به شدت کاهش یافته و خیال تمامی مشتریان از بابت کالایی که در حال خرید آن هستند راحت میشود .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ 

 

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir