مشخصات تخت بیمار

   یک تخت بیمار باید دارای مشخصات ذیل باشد:

تخت سه شکن موتور اروپایی و چینی  درجه یک
دارای ۳ موتور برای تنظیم زاویه تخت ( البته تختی که  دارای ۴ موتور و حالت ترنت به تخت میدهد نیز در بازار موجود است )
 دارای قابلیت تنظیم ارتفاع و زیر سر، پشت و پا
  ۴ چرخ برای جابجایی آسان دارد  و ترمزی که برای ثابت ماندن تخت لحاظ شده است.
رویه و کفی  تخت از جنس  پلاستیک ABS
دارای ریموت کنترل برای تنظیم  در تمام زوایا
 بد ساید یا حفاظ ازنوع آکاردونی و پروانه ای
کمترین تنظیم ارتفاع تا ۳۸ سانتیمتر و ماکزیمم ارتفاع تا ۸۴ سانتیمتر
مروری بر تخت  بیمارستانی :

تخت بیمار سه شکن و چهارشکن برقی معمولا دارای موتورهای  پر قدرت و بسیار کم صدای  می‌باشد که قابلیت تنظیم سه سطح سر، پشت و پا را برعهده دارد  ، ازمهم ترین  ویژگی‌های این تخت جنس رویه آن است که از نوع ای بی اس  مقاوم تولید شده است ، تختهای بیمار  دارای کنترل می‌باشد که  ارتفاع مناسب برای سر، پشت و پا را به راحتی می‌توان تنظیم کرد. تخت بیمار دارای چهار چرخ می‌باشد که جابجایی آن را آسان کرده ونیزدارای ترمز قوی برای نگه داشتن ثابت تخت وجلوگیری از حرکت تخت  می‌باشد.

  تخت بیمار که برای ارایه خدمات  در منزل بسیار مناسب میباشد   قابلیت کاهش ارتفاع تا ۳۸ سانتیمتری از زمین را دارد که به بیمار و همرا بیماراین امکان را فراهم میسازد تا بتواند به راحتی از تخت پایین آمده و یا روی ویلچر خو د مستقر شود،  قابلیت جابجایی تا ۱۳۰ کیلوگرم را دارند و در تولید آن از جوش های CO2 استفاده شده .  بدنه فلزی رنگ الکترواستاتیک است و عمر تخت را در مقابل رطوبت افزایش داده و برای  بهداشت فرد موثر عمل میکند .

 کیفیت بالا ، قطعات منحصر به فرد در کنار قیمت بسیار مناسب آن ،از فاکتورهای مورد توجه یک تخت است  . بد ساید از نوع پلاستیک ABS و یا فلز به شکل آکاردیونی  میباشد .

  مواردیکه قابل توجه در هنگام خرید و تهیه تخت بیمار باید میباشد  عبارتند از : قابلیت های مورد نیاز ، مکانیکی یا برقی بودن تخت ، تعداد شکن ، قابلیت های اضافی و نوع بد ساید است ، برای اینکه شما بتوانبد انتخاب مناسبی برای خرید تخت بیمار داشته باشید حتما به  وزن بیمار خود را با حد تحمل وزن تخت دقت گردد .

نکات قابل توجه هنگام خرید تخت بیمارستانی:

انتخاب تخت  برای نگهداری بیمار در منزل با توجه به قیمت بالای آن باید با دقت زیادی باید  صورت گیرد و در انتخاب آن باید به چند فاکتور  توجه خاص نمود ،

۱- ابعاد تخت است ، حتما به ابعاد تخت و مقایسه آن با ابعاد اتاق محل نگهداری بیمار و عرض درب های که تخت برای استقرار باید از آنها عبور کند توجه ویژه نماید. 

۲- قابلیت های کاهش ارتفاع دارد ، که برای بسیاری از بیماران مهم و حیاتی  است  .

۳- تعداد شکن در تخت برای راحتی بیمارمنظور شود .

۴- قابلیت ها و انتخاب تخت بیمار اینکهاز نوع  مکانیکی یا برقی است ، بنابراین تاکید میگردد که حتما قبل از انتخاب و خرید تخت بیمارستانی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و ازنقطه نظرات تخصصی آنان بهره مند گردید .

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir