انواع دستکش پزشکی در تهران

انواع دستکش های پزشکی  از ملزومات و تجهیزات پرکاربرد و مفید در حوزه بهداشت و سلامت محسوب می شوند.  دستکش ها معمولابا مشخصات و ویژگی های مختلف تولید گردیده و در جایگاه های گوناگون استفاده می شوند  که از میان آنها میتوان به انواع دستکش های ۱- لاتکس ۲- وینیل ۳- نیتریل ۴ - یکبار مصرف اشاره کرد.

مشخصات دستکش ها:

۱-نوع دستکش

۲-جنس

۳-سایز

۴-رنگ بندی

۵-بسته بندی

۶-طول دستکش

ویژگی ها :

۱-تعداد لایه با پوشش داخلی

۲-مقاوم در برابر شوینده ها

۳-طراحی آناتومیک با الگوی حرکتی دست ها

۴-آج مناسب و زبر در کف دست و انگشتان

۵-ضدعفونی شده و استریل

دستکش لاتکس  :

دستکش لاتکس که از صمغ طبیعی تولید میگردد خود دارای دو نوع با پودر و بدون پودر بوده و جزوه دسته بندی دستکش معاینه و دندانپزشکی محسوب میشوند.   جنس دستکش لاتکس به گونه ای است که بسیار انعطاف پذیر و راحت می باشد.

دستکش لاتکس کم پودر دارای کاربرد ها و مشخصات فراوانی است از جمله از دستکش لاتکس کم پودر در مرکز های معایناتی ، آزمایشگاهی و محیط آشپزی استفاده می کنند .  

دستکش نیتریل :

  دستکش‌های نیتریل از جنس مصنوعی اکریلونیتریل ساخته شدند و مانند دستکش‌های لاتکس دارای خاصیت کشسانی بسیار خوبی هستند. علاوه بر آن  از مقاومت بسیار بالایی و مناسبی برخوردارنددر برابر انواع مواد شیمیایی، سوراخ شدن  مقاوم هستند .

دستکش وینیل  : 

دستکش‌های وینیل از جنس ماده مصنوعی به نام پلی وینیل کلرید   ساخته می‌شوند.  دستکش‌های وینیل نسبت به دستکش لاتکس و نیتریل از قیمت کمتری برخوردارند و  بسیار مقرون به صرفه هستند .از نقاط ضعف این نوع دستکش نداشتن حالت کشسانی مناسب  میباشد.

جهت سفارش دستکش های پزشکی در تهران با شماره ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ تماس حاصل فرمایید .

Image: 

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir