تخت بیمارستانی دست دوم ارزان

ریال,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰

تخت بیمارستانی برقی برخلاف تخت بیمارستانی مکانیکی،توسط ریموت کنترل که در دسترس بیمار قرار میگیرد به موتورهای متصل هست که در زیر تخت فرمان های مختلف حرکتی میدهد و زاویه قسمت های مختلف مانند سر ،ران ،پا  و یا ارتفاع تخت را تنظیم می کند.

تخت بیمارستانی انواع مختلفی دارند و برای کاربری های متنوعی ساخته میشوند، به طور کلی تخت های بیمارستانی به صورت مکانیکی،برقی و یا نیمه برقی طراحی و ساخته میشوند.استفاده از تخت بیمارستانی مناسب نه تنها برای بیمار آسایش بیشتری را فراهم میکند بلکه به پرستاری که از بیمار مراقبت میکند هم در جهت ارائه خدمات بهتر و امنیت افراد و بیمار بسیار موثر و کاربردی می باشد. 

تخت بیمارستانی مکانیکی:

این مدل تخت های بیمارستانی از ساده ترین انواع تخت ها می باشند که برای تنظیم ارتفاع و زاویه قسمت های مختلف تخت مانند سر،وسط و یا انتهای تخت باید از طریق اهرم و یا دستگیره ای که در قسمت پایین و انتهایی تخت تعبیه شده استفاده نمود.

تخت بیمارستانی برقی:

تخت بیمارستانی برقی برخلاف تخت بیمارستانی مکانیکی،از طریق کنترلی که در دسترس افراد قرار میگیرد به موتورهای تعبیه شده در زیر تخت فرمان حرکت میدهد و زاویه قسمت های مختلف مانند سر ،وسط،انتها و یا  ارتفاع تخت را تنظیم می کند.

تخت  بیمارستانی  , با موتور های  دورت آلمان , لیناک دانمارک و ریچمد چین که دارای شکن های  سر , پا , تنظیم ارتفاع و گاهی دارای قابلیت ترنت (شیب دارشدن تخت )  میباشد. عرضه میگردد.

برای سفارش خرید با کیفیت و ارزان در نقاط مختلف ایران لطفا با شماره تماس   ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ تماس حاصل فرمایید .

این شرکت آمادگی اجاره تخت های بیمارستانی اهرم دار لگن خور و برقی را دارا میباشد .

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir