ترالی های پزشکی

ریال,۲۴,۰۰۰,۰۰۰
افزودن به لیست دلخواه
-+

ترالی :

نوعی  وسیله برای  حمل  تجهیزات پزشکی و دارو است و آن را میتوان در خانواده هتلینگ بیمارستانی  محسوب کرد که کاربرد آن موجب ایجاد  نظم و انسجام بیشتر در خدمات رسانی خواهد شد .داروها و ابزارها  توسط پرسنل پزشکی  در ترالی آماده سازی میشود  تا در مواقع ضروری سریعا در اختیار پرسنل اورژانس برای احیای  بیماران و در جهت تسهیل کار پرسنل بیمارستان و درمانگاه   قرار بگیرند.  در این خصوص  لازم است که  در ساخت آنها از بهترین وباکیفیت ترین مواد اولیه و فلزات مرغوب با استحکام بالا استفاده شود و از فاکتورهای اساسی ۱-  وزن کم۲- چرخ‌های روان برخوردار باشد تا بتوان با سرعت بالا  آن را جابه‌جا نمود. از ویژگی ترالی های بیمارستانی میتوان به کاربرد مواد آنتی باکتریال و استفاده از سطل و کیسه های مجزا ونظافت آسان اشاره کرد.

ترالی‌ ها انواع مختلفی دارند و برای استفاده در بخش‌های مختلف بیمارستان به کار می‌روند:

۱-  ترالی اورژانس یا احیا

۲-  ترالی پانسمان

۳- ترالی دارو

۴- ترالی بیهوشی و …

ترالی اورژانس:

ترالی اورژانس که معمولا  ترالی احیا  نیز نامیده می شود یکی از مهمترین و پر کاربرد ترین تجهیزات هتلینگ بیمارستانی است. ترالی اورژانس درواقع یک بخش متحرک  جهت احیای قلبی  و احیای ریوی است که دراختیار پرسنل  بخش  درمانی و پزشکی می باشد و در شرایط استاندارد تمام داروها و ملزومات مورد نیاز تیم اورژانس در آن موجود است  و به راحتی در بخش های حیاتی بیمارستان قابلیت جابجایی را دارد  و بر بالین بیمار انتقال و  استفاده می شود.

ترالی پانسمان :

ترالی های پانسمان دارای طرح های متفاوتی و متنوعی هستند و جزو پرکاربردترین ترالی ها  در تمام بخش های بیمارستان می باشند  . ترالی ها در کل جزو تجهیزات  کاربردی بیمارستانها می باشند به این معنا که هم در رفاه حال بیمار موثر است و نیز در سرعت عمل پرسنل بیمارستان تاثیر گذار میباشد  . به همین علت است  که   ترالی به عنوان تجهیزات دو جهته نامیده میشود  و نقش بسزایی در روند کاری پرستاران دارد .

ترالی دارو :

ترالی دارو  نیز جزو  تجهیزات هتلینگ بیمارستانی محسوب میشود . ترالی دارو برای حمل داروها در مراکز درمانی استفاده دارد  و شامل تجهیزاتی است که در صورت نیاز به سرعت آن را به بیمار می‌رسانند. ترالی دارو برای هربار استفاده توسط پرستار مربوطه مطابق با لیست داروهای بیماران و تجهیزات مورد نیازآماده شده  و مجددا مورد استفاده قرار میگیرد . ترالی دارو با توجه به کارخانه تولید کننده با طرح‌ها و کیفیت متریال متفاوتی تولید می‌شود   .

این شرکت  با کیفیت ترین ترالی ها را از نظر متریال بفروش میرساند .

فاکتور اساسی از لحاظ نحوه قیمت گذاری :

از نظر قیمت گذاری نکته مهم و حایز اهمیت مربوط به متریال رویه های ترالی میباشد که از دو نوع ABS و فایبرگلاس بوده که جنس فایبر گلاس از حساسیت ویژه ای برخودار بوده که کثیفی روبهتر نشان میدهد و فاکتور مهم دیگر استحکام ترالی میباشد که باید بتواند حداقل وزن ۸۰ کیلوگرم را تحمل کند و دارا بودن چرخ روان هم ,  میتوان برشمرد .

جهت خرید لطفا با شماره تماس ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲ تماس حاصل فرمایید.

Share this

آدرس :تهران جنوب به شمال اتوبان نواب قبل از پل کمیل ساختمان کالای پزشکی ایران (اقاقیا)واحد ۱۲۲

شرکت پیشگامان طب اقاقیا

 

تلفن همراه:  , ۰۹۱۲۵۴۶۷۱۴۲

ایمیل: ptaghaghia@gmail.com

وب سایت: www.ptaghaghia.ir